nuffnag

Saturday, January 9, 2016

[1/8, 3:52 PM] MZ: “Mahukah Anda Melihat Pretasi Minda Dan Sikap Anak AndaMeningkat Dalam Masa 3 Hari SAHAJA!!”


saya pasti anda sendiri akan melihat prestasi anak anda meningkat, berikan 3 minit masa anda untuk mengetahui rahsia ini sekiranya anda adalah seorang ibu bapa yang prihatin.







Daripada: Mohd Nurhakim Nasir

Tarikh:Jumaat, 08 Januari, 2016

RE: Set Minda Farmina Untuk Prestasi Minda


Ibubapa Yang Perihatin Sekalian;

Adakah Anak Anda Mempunyai Masalah Pembelajaran Seperti Ini:






Jika Anda katakan "YA" Pada salah Satu Masalah Diatas, Saya Harap Anda Tidaklah Risau Kerana Saya Boleh Membantu Anda! Jadi, Saya Memperkenalkan....



SET MINDA FARMINA!!!




SET MINDA FARMINA


Kenapa Set Minda Farmina? Kerana Set Minda Farmina Adalah Produk Makanan Minda Yang Dikategorikan Sebagai "PALING BERKESAN!" Ini Adalah Antara Sebab-Sebabnya:


"Anak Puan Hazeeyah Hasbi Berumur 5 Tahun, Baru Menggunakan 7 HARI Daripada 50 HARI Ketahanan Set Minda Farmina Ini, Hasilnya Anak Beliau Sudah Pandai MEMBACA, MENAIP, MENULIS, MELUKIS, HAFAL ABC, MENGAJI Dan MENGIRA!!"




"Keempat-Empat Anak Puan Lily Muin Baru Menggunakan 5 HARI Daripada50 HARI Ketahanan Set Minda Farmina Ini, Hasilnya Anak Beliau SENANG MENERIMA PELAJARAN, TIADA TEKANAN Dan SENTIASA GEMBIRA!!"




"Anak Puan Roslina Baru Menggunakan 1 SET MINDA FARMINA Sahaja Iaitu Selama 50 HARI Pengunaan, Hasilnya Anak Beliau Mendapat No.1 Dalam Peperiksaan!!"






Saya Harap Anda Teruskan Membaca Dan Skroll Lagi Kebawah Untuk Melihat

Testimoni-Testimoni Set Minda Farmina.


Kenapa Anak Anda Perlunya "SET MINDA"?Bukan Satu Produk Minda Sahaja? Kerana Ia Lengkap Mengandungi:

















SAYA MUNGKIN TIDAK AKAN MENJUAL SET MINDA FARMINA INI KEPADA ANDA SECARA LANGSUNG,

Cuma Saya Biarkan Anda Lihat Sendiri Testimoni Ibubapa Yang Telah Menggunakan Set Minda Farmina Ini...

























































Buat Pengetahuan Anda, Mereka Ini Baru Menggunakan SATU SET MINDA FARMINASahaja! YA, Baru Menggunakan SATU SET Sahaja!



Dan Set Minda Farmina Ini Adalah Produk Keluaran Syarikat Farmina Bioplus Sejak Dari 2004 Lagi. Jadi, Banyak Lagi Testimoni-Testimoni Syarikat Untuk Set Minda Farmina Ini. Harap Anda Teruskan Membaca Untuk Melihat Testimoni-Testimoni Set Minda Farmina Ini!




TESTIMONI DARI TV1
Ini Pula Video Testimoni Yang Dibuat Khas Oleh TV1 (RTM) Untuk Produk Keluaran Farmina Bioplus! Saya Harap Anda Tidak Lepaskan Peluang Untuk Menontonnya Dengan Menekan Link Dibawah:

https://www.youtube.com/watch?v=FAo1163lRqk


Kenapa Saya Cadangkan Set Minda Farmina??

Kerana Set Minda Farmina Adalah Daripada Rumusan Perubatan Homeopati! Jika Anda Tidak Pernah Tahu Apa Itu Homeopati, Saya Harap Anda GOOGLE Sendiri Kehebatan Perubatan Homeopati Kerana Perubatan Homeopati Sahajalah Salah Satunya Perubatan Yang Mampu Untuk Merawat Penyakit Emosi Dan Perasaan. Malah, Jika Anda Atau Kelurga Anda Sedang Mengalami Suatu Penyakit Yang Susah Untuk Sembuh (Selain Pembedahan) Dan Pelbagai Cara Serta Kaedah Perubatan Telah Anda Dilakukan Tetapi Tidak Juga Sembuh, Cubalah Pula Perubatan Homeopati! Insya Allah Penyakit Yang Susah Sembuh Itu Boleh Diubati.

Tidak Perlu Risau Kerana...

Set Minda Farmina Hanya Mengandungi Garam Mineral Sahaja Dan Tidak Akan Ada Kesan Sampingan!

Dikenali Sebagai Ubat Pintar Ajaib!

Ya, Dahulu Set Minda Farmina Dikenali Sebagai Ubat Pintar Yang Ajaib Kerana Jenamanya Adalah "Pintar" Yang Kini Telah Ditukar Kepada "Bio"Dan Ia Dikatakan Sangat "Ajaib" Kerana Keberkesanannya Yang Terlalu Pantas Sehingga Memeranjatkan Ibubapa Kerana Perubahan Pembelajaran Pada Anak Mereka Sangat Cepat Dan Ketara. Situasi Ini Sama Seperti Testimoni Saya Katakan Ini:


 P/S: Saya Harap Anda Tidak Terkejut Jika Berlaku Perubahan Yang Pantas Terhadap Anak Anda! Kepantasan Ini Kerana Badan Anak Anda Terlalu Perlukan Garam Mineral Yang Terdapat Pada Set Minda Farmina Ini.


Hanya RM150 SAHAJA!!

*Termasuk Kos Penghantaran
[1/8, 9:23 PM] MZ: Soalan 1:
S: Berapa Lama Ketahanan Set Minda Farmina?

J: Set Minda Farmina Boleh Tahan Sehingga 50 Hari Bersamaan 1 Bulan Setengah Jika Di Ambil Secara Konsisten Dan Mengikut Cara Makan Yang Ditetapkan.


Soalan 2:

S: Set Minda Farmina Dalam Bentuk Apa? Tablet Atau Serbuk?

J: Set Minda Farmina Dalam Bentuk Tablet.


Soalan 3:

S: Berapa Biji Tablet Dalam Set Minda Farmina?

J: Dalam Set Minda Farmina Ada 315 Biji Tablet Semuanya. 110 Biji Untuk Bio Chemic Plus, 30 Biji Untuk Bio Haz dan Sasmat, 45 Biji Untuk Bio Lingua Dan 100 Biji Untuk Bio Qi.


Soalan 4:

S: Perlu Berpantang Ke Untuk Ambil Set Minda Farmina Ini?

J: Tidak Perlu Sebab Set Minda Farmina Mengandungi Bio Chemic Plus Yang Akan Membantu Menjaga Kesihatan Badan. Memang Kita Boleh Mengawal Anak Untuk Berpantang Tetapi Kita Tidak Tahu Apa Yang Anak Makan Semasa Di Sekolahnya.


Soalan 5:

S: Bagaimana Cara Makan Set Minda Farmina?

J: Hanya Perlu Dikemam Atau Dihisap Sahaja.


Soalan 6:

S: Cara Pengambilan Set Minda Farmina?

J: Set Minda Farmina Ada 5 Cara Makan. Cara Makan Yang Saya Syorkan Ialah Ambil 2 Biji Bio Chemic Plus Dan 1 Biji Bio Haz Pada Waktu Pagi, Manakala Ambil 1 Biji Bio Lingua, 1 Biji Bio Sasmat Dan 2 Biji Bio Qi Pada Waktu Malam. Cara Makan Ini Yang Akan Mengebabkan Set Minda Boleh Tahan Sehingga 1 Bulan Setengah. Jika Ambil Cara Makan Yang Lain Mungkin Boleh Tahan Sehingga 2 ~ 3 Bulan. Cara Makan Akan Disertakan Sekali Dengan Produk Semasa Penghantaran.


Soalan 7:

S: Satu Set Minda Farmina Untuk Satu Orang Anak Sahaja Ke?

J: Tidak, Satu Set Minda Farmina Boleh Dikongsi Bersama. Ada Pelanggan Saya Yang Ambil Satu Set Minda Farmina Dikongsi Bersama Satu Keluarga.


Soalan 8:

S: Berapa Lama Keberkesanan Set Minda Farmina Ini?

J: Keberkesanan Bergantung Kepada Keperluan Badan Seseorang Untuk Mendapatkan Garam Mineral Dalam Set Minda Farmina Ini. Ada Yang Terlalu Cepat Dan Ada Yang Mengambil Masa Sehingga 2~3 Minggu.


Soalan 9:

S: Tidak Ada Kesan Sampingan Ke Set Minda Farmina Ini?

J: Tidak Akan Ada Kesan Sampingan Kerana Set Minda Farmina Hanya Mengandungi Garam Mineral Sahaja. Garam Mineral Ini Memang Di Perlukan Oleh Badan Manusia. Dijamin Kerana Diiktiraf Oleh KKM Dan Halal JAKIM.


Soalan 10:

S: Garam Mineral Set Minda Farmina Datang Dari Mana?

J: Dari Herba Dan Tumbuh-Tumbuhan. Menggunakan Rumusan Herba, Biokimia Dan Homeopati.

Soalan 11:
S: Betul-Betul Berkesan Ke Set Minda Farmina Ini?
J: Memang Berkesan Sebab Saya Juga Ambil Satu Set. Alhamdulillah, Selepas Ambil Saya Banyak Idea dan Tidak Terlalu Stress.



Sila komen dan tinggalkan nombor telefon untuk pembelian.....atau bayar melalui paypal dan tinggalkan detail alamat anda  TQ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...